Fredagen började med tacos till middag, aldrig fel med tacos! Senare drog jag och Linus till Jonte på fest. Utgång på Brygg cc, var väl helt okej där men inte jätteimpad som många andra verkar vara. Var fint och så där inne men kön är alltid 8000 meter lång och dom släpper in 7000 som vip som får gå före alla andra.. Jag och Linus drog ganska tidigt för vi blev less.
 
Lördagen blev det fest hos Jansson. Sen gick vi förbi campus där det var nån festival eller något. Dom flesta ville på Brygg men några av oss drog på Kalles istället. Kan tycka det är kul på en krog där det är mer party och dans, men då måste man vara taggad på det. Annars tycker jag det är ganska skönt på Kalles där man kan prata, lyssna på musik osv. :)
 
Söndagen blev det pizza och mys med Kishti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0