Igår var man ledig och det var riiiktigt skönt! :D Fick som en minihelg i onsdags och idag är det inte så jobbigt att jobba då man ändå får helg snart igen ;)
 
Jag och Linus var på stan och shoppade men var så mycket folk och varmt så blev en ganska kort shoppingtur hehe. Sen så hade ändå inte allting öppet. Linus köpte skor vilket tog cirka 10 minuter, sen for vi på Bik Bok då dem hade nyöppning (så mycket fräschare och finare än förra lokalen!). Tog typ 30 minuter för mig och köpte bara solbrillor hehe. For förbi Tessan en sväng och sen på Ica för att handla mat. Stekte sen i solen och drack iste, helt underbart! :D fick dock ingen färg, eller kanske lite röd som jag alltid blir.
Senare blev det hemmagjord pizza, den blev inte den finaste men god i alla fall! Mötte sen Tessan och Frida i kubb, kul även om vi var sämst och förlora hehe. Degade sen framför soffan lite för länge så var halvjobbigt att stiga upp idag...
 
En timma kvar till helg sen blir det käk med några brudar och alkohol! :D Blir nog även kubb, förhoppningsvis går det bättre ikväll! ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0