Kan det inte vara helg hela sommaren, så man har en chans att sola och bli brun någon gång?? Mina chanser att bli brun är dock väldigt små, men tänker inte ge upp än haha.
 
Fredagen var det jobb som vanligt och sen så for jag till Linus där vi grillade massa gott ♥ Sen hade vi tänkt spela minigolf men vi blev så degiga så vi stanna inne resten av kvällen.
 
Lördagen blev det fest hos Tessan med ett härligt gäng. Sen utgång på Olles för vissa och någon for hem då den inte tog sig in hehe.
 
Söndagen blev det bakiskäk från Picasso som vanligt. Senare på kvällen for jag och Linus och såg Teenage Mutant Ninja Turtles. Den var helt okej! Mikey är ju dock så söt hihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0