I fredags gick jag och Linus på stan för att hitta vinterskor till han men hittade tyvärr inga. Så vi drog på dallas istället och käka lunch hehe. På kvällen for Linus på partaj och jag hade myskväll med Kishti. Senare på natten drog jag och Tessan på krysset för hon var hungrig haha ;) Sen hämta vi upp Linus och Jocke och agerade chaffis.
 
I lördags började jag dagen med att duscha, sen sminka mig så mycket jag hann innan vi skulle iväg på kalas för Linus bror. Sen städade vi en massa och sen kom Emil och Lina på middag, blev risotto igen hehe. Senare kom det mer folk och då förtärde vi alkohol och spelade spel. Jag och Linus vann, dock bidrog jag nog inte så mycket hehe. Blev utgång på Verandan och sen for vi och åt pizza.
 
Mådde rätt bra på söndagen och senare på kvällen for jag, Linus och Jonte och såg "Jack Reacher 2", den var rätt så bra! Trooor jag sett 1an men minns inte riktigt hur den var, minnet är lite halvdåligt ibland hehe.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0