I fredags for vi ett gäng brudar till Cornelias familjs stuga, suuuperfin och mysig! Vi åt tacos och myste sen vid grillringen resten av kvällen. Var så dåligt klädd och väldigt kallt ute så trodde jag skulle frysa ihjäl, men elden värmde himla bra! Vi grilla korv, marshmallows och prata om allt möjligt. Skönt att bara ta det lugnt! men blev en hel del skratt så magen fick arbeta haha ;)
 
I lördags blev det inflyttningsfest hos Carre. Vi dansa, sjöng och prata om sjuka saker som vanligt haha. Sen utgång på Brygg där det blev lite dans men var så mycket folk så gick knappt dansa haha. Så vi gick ner istället och drack alkohol istället ;) och senare blev det självklart käk på Biggan.
 
Söndagen var jag halvbakis så Linus köpte choklad till mig ♥ Inte ofta jag är sugen på choklad dagen efter fest, men denna gång var det jävligt gott! Senare lagade vi potatisgratäng, kyckling och sås, det satt bra det med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0