I helgen blev det också Halloweenfirande men nu var vi i byagården i Klutmark :D Har inte så mycket bilder från kvällen, mest bara på pyntet hehe. Men får se sen om jag kanske hittar fler bilder!
 
Var i alla fall en väldigt kul kväll med lagomt mycket folk. Vi spelade beer pong, hade utklädningstävling och dansade, har några fula dansvideor hehe. Sen när alla dragit bäddade jag, Linus, Frida och Tessan ut våra madrasser och sovde över där.
 
På morgonen städade vi och käkade pizza, jag var dock bakis som fan så var inte i mitt bästa tillstånd.. Sen for jag och Linus till mina föräldrar där jag fick återhämta mig så jag skulle överleva bilfärden tillbaka till stan haha ;)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0