I fredags blev det käk på bryggan med några brudar, sen gick vi vidare till Tessan där vi förtärde alkohol hehe. Kom också lite mer folk så blev rätt många! Utgång på calles och sen blev det lite nattkubb och fyllekäk .
 
Lördagen var det tjejfest hos Johanna, väldigt roligt! Tessan råka dock tappa ner mitt legg hos grannen men det gick bra haha ;) Utgång på Verandan där jag blev en cowboy hehe. Sen satt vi på Biggan väldigt länge men drog ändå på efterfest efter det, så var hemma jävligt sent. Jag och Linus gick dessutom hem i kylan och jag hade en blåsa under foten, var inte speciellt skönt :(
 
I söndags var jag inte så bakis men var så jävulskt trött så var inte så mycket bättre. Blev en lyxshake till frukost nere vid bryggan med Frida och Tessan. Jag och Linus käka sen på Subway och så gick vi på stan en stund. Senare grillade vi dessutom, inte den smalaste dagen hehe. Men man måste få lyxa till det ibland ;)
Hade sen fotbollsträning och efter det såg jag Hunger Games, och då Linus kom hem så var det läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0