Midsommar firades i Klutmark med ett härligt gäng ♥ Blev grillning, glass och jordgubbar, kubb, dans runt midsommarstången (som jag och Linus gjort hehe), beerpong, biljard, lekar, spökjakt på vinden, dans och sång. Vissa av oss höll igång rätt så länge sen somna vi i byagården på madrasser och soffan. Städa dagen efter var mindre kul men gick rätt så fort då vi var många. 
 
 
 
 
 
 
På lördagskvällen firade vi min bror med hemmagjord langos! ♥ senare på kvällen blev det spelkväll med en massa, eller vi spelade kanske inte så mycket hehe. Blev mest en massa shottar och prat istället ;)
Söndagen tog jag och Linus det väldigt lugnt och käka grillat, godaste som finns hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0