Ååh vilken kung helg det varit! Så glad att det blev en grymt kul fest vi klutmarksbrudar styrde ihop! men samtidigt ledsen att det är över. Dock lite skönt att det är gjort för var rätt så mycket jobb, men jävligt värt det!
Sen så hade vi så tur med vädret, fortfarande chockad att vi klarade oss undan regnet. Stod i flera dagar att det skulle ösa ner HELA festen. Men regnade högst en minut mitt under lekarna som nog hälften inte ens märkte. Vill tacka så här i efterhand vädergudarna för ert stöd.
 
Festen började med att alla fick en shot i shotbåset ;) dock oklart om alla behövde en shot eftersom att många börjat supa på morgonen/mitt på dagen så dom var knalla då dom kom haha. Klockan var alltså runt 17.00 då haha. Blev käk från gatusmak och senare då allt folk kommit körde vi lekar. Dock jävligt svårt att styra ca 100 personer som är aspackade haha ;)
Senare så hade vi en liten överraskning för folket, vi hade hyrt dj!!! Och dom hade rökmaskin och massa coola lampor så blev asnice! Dom skulle egentligen spela på Verandan den kvällen men vi snodde dom då dom hellre ville spela hos oss hihi :D
 
Sen fortsatte festen med alkohol och dans, blev så lyckat och hoppas alla hade himla roligt! :D
Jag mådde däremot bajs dagen efter då vi skulle städa. Var dock inte den enda hehe ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0