Blev en massa födelsedagsfirande i helgen :D så blev ingen nykter stund. Nä men söndagen var man ju nykter hehe.
 
Fredagen for vi ett gäng brudar till Sara för att fira henne. Blev kladdis och glass, massa babbel och sen drog vi ut på Olles. En sväng sen på Biggan och sen for jag och Linus hem till han.
 
På morgonen så var vi ganska sega och chilla vid tvn till typ halv 3. Sen började jag städa, Linus for och handla och sen bakade han en kaka hihi. Senare kom födelsedagsbarnet och lite brudar, så vi spelade spel och firade Tessan med paket och kaka. Utgång på Olles och sen gick jag och Linus hem, var fan småhurrvigt.
 
Söndagen var vi helt slut. Degade framför tvn halva dagen och sen for Linus och köpte käk. Jag var så jävulskt trött sen men Linus ville på bio så fick ta en shot för att hålla mig vaken. Haha nä men det gick bra utan alkohol. Vi såg Warcraft och den var väldigt bra! Gorona var så cool och snygg, vill också vara det hehe.
 
När vi kom hem så la vi oss på dirren, eller ja Linus skulle först googla lite om WoW, nördig som han är.. haha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0