Haft en himla kul helg! dock fest hela helgen hehe. Fredag blev det tjejfest hos Tessan och det var så kul att umgås bara vi. Evigheter sen vi bara var vi fyra så hade massa att prata om och så spåra vi lite hihi. Gick ut på Allstar och sen tryckte vi pizza på bussgrillen, gött. 
 
Lördagen blev det fest hos Frida. Städa en massa under dagen och sen hade vi bara en timma (kort tid om man är tjej hehe) på oss att göra oss klara, stressade så jag cuta upp mitt finger till och med :( Sen kom det en massa folk och det spåra ur, på ett bra sätt alltså! kan inte bli fel med dessa människor ♥ sen en sväng på Verandan och fyllekäk på biggan. Sen drog nästan alla vidare till Linus där det blev efterfest. Vissa somna, vissa berätta konstiga historier (Alle), vissa höll på dö av dom konstiga historierna hehe (jag och Frida) osv. 
 
Mådde som en kung på söndagen, tack och lov eftersom att jag jobba. Senare på kvällen blev det "bakis"häng med Tessan, Frida och Föräldrafällan :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0