Efter jobbet i fredags for jag till resebyrån och preliminärboka en resa, hoppas verkligen den blir av! :D Sen blev det mys resten av kvällen.
 
I lördags blev det storfest hos Tessan hehe. Först hade jag, Tessan och Frida en romantisk dejt tillsammans. Sen bara strömmade det in folk eftersom tills vi var 24 pers helt plötsligt. Det gick då bra i alla fall och Tessans lägga är hel och ren hehe. Utgång på Verandan som i vanlig ordning var sämst. Fyllekäk och sen blev det även efterfest hos Tessan, stackars människa haha. Jag ville sova men dom andra tvinga mig att vara vaken, kunde knappt hålla uppe ögonen så smygsovde under en filt hehe.
 
Söndagen var det Alla hjärtans dag, spenderade halva dagen hos Tessan och bakishängde där med Frida. Sen så var jag på bio och såg Deadpool. Sjukt jävla bra och rolig film!! :D
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0