Denna helg vart det fest, som vanligt hehe. Fredagen tog vi det dock lugnt, så jag, Frida och Tessan var på Tatung och käka. Vi var så jävla hungriga så alla bara tryckte haha. Vi såg nog inte riktigt kloka ut.
 
Lördagen var det party hihi. Förfest hos Tessan med en maaaaassa folk. Vart då en rolig förfest, för dom som minns i alla fall hehe. Sen drog vi ut på Verandan och såg Björn Rosenström. Jag stod längst fram, i mitten från början till slut. Vet inte riktigt varför jag gjorde det, var mest bara jobbigt då en man som stod bakom mig svettades som en gris. Har dessutom fått en massa blåmärken på knäna för jag blev mosad mot staketet (kallar man det ens för staket??). Sen så tappa jag bort alla, som vanligt alltså. Vandrar alltid själv på krogen hur jag än gör haha. Återförenades med Tessan och Carre och sen drog vi till bussgrillen med Susse och sjöng " Rullar fram" hahaha.
 
Söndagen vart det väldigt mycket sömn, sovde typ bort halva dagen. Senare på kvällen for jag, Tessan och Linus på Tatung för andra gången denna helg. Får fan inte fara dit på ett halvår nu haha. Extra jobbigt att vi fick samma servitör som i fredags, han måste ju tro att vi inte gör något annat än äter. Eller ja, han fattade nog att vi hade festat dagen innan för jag såg ut som skit. For sen till Frida och hade filmmys med henne och kissemissarna.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0