Fredagen blev det en sväng på solbacken med Mami. Fick även ett samtal från Linus som var i Tyskland, inte hört något sen han for så var skönt å höra att han lever ♥ Sen på kvällen blev det grillat med familjen och sen lite mys med kissebebisarna hihi ♥ Fick sen ett till samtal av en lite fullare Linus haha ♥ 
 
Lördagen blev det fest hos Tessan, som vanligt hehe. Började ganska lugnt med bara jag, Tessan och Frida men senare kom Mathilda, Kajsa, Julia, Emelie och några fler. Utgång på Olles och sen efterfest hos Tessan med lite folk. Sen fick vi för oss att vi skulle bada och det var inte den bästa idén vi haft haha. Vi badade nere vid älven och allt gick bra tills vi skulle gå tillbaka och jag såg massa blodfläckar i gruset. Upptäckte att blodfläckarna tillhörde min syster och då hon kollade under sin fot så rann det massa blod.. :S Hon hade känt att hon hade rört något under vattnet och att det gjort ont men inte tänkt nå mer på det sen. Tillbaka hos Tessan så fick vi spola av det och plåstra om det så gott det gick :) 
 
Sen på söndagmorgonen så blödde det fortfarande så jag och Frida for på akuten. Dom gjorde rent det och plåstra om det lite bättre än vi gjort hehe. Sen mötte vi upp Tessan och köpte mat på Wok n roll. Jag och Frida pröva sushi för första gången, var dock inte så gott som vi hade trott. Eller en del grejer var väl godare än andra :) Tror dock det kanske kan vara godare om man köper någon annanstans! sen på kvällen for vi hem till klutis igen.
 
Idag äre måndag och Linus kommer ääänltigen hem!! ♥ då ska han komma hit till Klut och kidnappa mig hihi. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0