Midsommarafton spenderades i Medle med en massa trevligt folk! :) Blev en kubbmatch mot killarna som vi förlora, sen körde vi kubbstafett (jävligt jobbigt) som tjejerna vann hihi ;) Spelade även brännboll mot killarna och den förlorade vi, förmodligen pga mig för jag är kass i brännboll. Blev lite spring i vattenspridarna, eller det var nog bara jag som gjorde det. Vilket var en väldigt dålig idé då jag vart dyngblöt haha. Blev såklart en massa alkohol, dans och sång, som vanligt alltså!
 
På torsdagen for jag på Lanternans premiär. Var ganska spontant men hade jävligt kul! Förförfest hos Linus innan Linnea skjutsade oss till Byske där Emelies kompis hade storfest. Sen en promenad mot Lanternan där jag lyckades ramla på några kottar, fick ett fint blåmärke mitt på ena skinkan haha. Massa okänt och känt folk, bra musik och galen dans. Lyckades även tappa mitt örhänge och när jag skulle plocka upp det råkade jag trycka in HELA pinnen i min tumme, Fy fan vad obehagligt och ont. Sen virra vi runt på campingen ett tag innan jag tog bussen hem.
 
Var även en sväng på midsommartravet (3 sista bilderna) på lördagen, Lina och Palle vann såklart pengar på första försöket haha! :D sjukaste. Sen en sväng på krysset och sen på Olles. 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Om

Min profilbild




RSS 2.0